- Tillman Meubels behoudt zich het recht om een bestelling in delen te leveren. Tillman Meubels licht de Koper in over de geschatte levertijd en vermeld eventuele wijzigingen. Hoewel de levertermijn een nauwkeurige inschatting is, kan het voorkomen dat daarvan af wordt geweken.
- Tillman Meubels bepaalt de derde partij die verantwoordelijk is voor het transport evenals de wijze van transport. De Koper wordt van te voren geïnformeerd over de datum en tijd van de levering en dient dan zelf aanwezig zijn of iemand te machtigen voor ontvangst. Eventuele klachten en / of bezwaren over het ontvangen product / de ontvangen producten dienen op de documenten van de vervoerder aangetekend te worden en per e-mail naar Tillman Meubels bevestigd te worden. Mocht dit niet mogelijk zijn, dienen de klachten en / of bezwaren uiterlijk binnen 72 uur na ontvangst of binnen 24 uur nadat de Koper het gebrek had kunnen ontdekken per e-mail aan Tillman Meubels kenbaar gemaakt te worden;
- De Koper dient het Product direct na ontvangst te controleren en daarbij goed te letten op het natuursteen en het onderstel. Controleer of de levering overeenkomt met hetgeen wat is afgesproken in de overeenkomst, zowel qua type Product, hoeveelheid als kwaliteit. Bij een constatering van het ontbreken van één of meerdere artikelen of van artikelen die niet voldoen aan de overeengekomen kwaliteit, moet de Koper de constateringen binnen zeven werkdagen na de leveringen per e-mail melden aan Tillman Meubels Indien de klacht terecht wordt bevonden, zijn de kosten ten laste van Tillman Meubels;
- Bij het openen en opnieuw verpakken van de Producten is zorgvuldigheid geboden. Producten moeten in de oorspronkelijke verpakking opnieuw verpakt te worden. Mocht dit niet mogelijk zijn, verpak de Producten dan in een vergelijkbare verpakking als de originele verpakking, alvorens de producten worden geretourneerd;
- De Koper is verantwoordelijk voor het maken van ruimte voor het leveren van de Producten, niet de vervoerder. Bovendien is in flatgebouwen een werkende lift vereist om het product naar de tweede verdieping of hoger te brengen. De vervoerder is niet verplicht de producten via de trap te vervoeren;
- Mocht de Koper niet aanwezig zijn en geen gemachtigde heeft aangesteld of mocht het leveren van het product om een andere reden niet mogelijk zijn door schuld van de Koper, zijn de vervoerskosten terug naar het verzendpunt en / of Tillman Meubels ten laste van de koper;
- Indien de Koper geen afleveradres heeft opgegeven, worden de Producten geleverd op het woonadres van de Koper of het adres dat hoort bij de bankkaart waarmee de bertaling is verricht;
- Tot het moment dat de volledige koopprijs en eventuele andere kosten door de Koper betaald zijn, blijft Tillman Meubels de eigenaar van het Product. Bij een levering van meerdere Producten wordt de Koper pas eigenaar als alle producten volledig betaald zijn;
- Indien de Koper niet kan voldoen aan de afgesproken betalingsovereenkomst, mag de koop door Tillman Meubels worden ontbonden en kan er een aanbetaling voor de Koper worden gerekend met daarin de gemaakte (on)kosten;
- Na ontvangst van het Product wordt de Koper verantwoordelijk gehouden en dient de Koper het product met zorg te behandelen, ook als de Koper juridisch gezien nog geen eigenaar is.
- Levering op de begane grond is kosteloos. Als er een lift beschikbaar is, geldt er eveneens geen extra kosten voor de levering. Indien er geen lift aanwezig is, dien je zelf te zorgen voor een verhuislift, of tegen een meerprijs kunnen wij dit voor je regelen.